Friday, June 4, 2010

The Arrivals in malay subtitle

Bismillahi wal hamdulillah..

Saya sangat mementingkan asas pengetahuan di dalam sesuatu perkara sebelum kita memperkatakan mengenainya. Educate people and at the same time we educate ourselves.. Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk menyiarkan beberapa siri The Arrivals (yang sesuai untuk tontonan umum) di dalam blog ini. Siri-siri ini memaparkan perancangan dan agenda yahudi laknatullah dalam memanipulasi dan mendominasi dunia ini mengikut cara-cara mereka yang sedikit pun tidak kita sedari selama ini. Dari sekecil-kecil perkara seperti corak checkerboard sehinggalah sistem mereka dalam sistem pemerintahan. Semuanya dirungkai satu persau di dalam siri-siri ini. Sebagai umat islam, perkara-perkara seperti ini harus diambil cakna dan bertindak. Masyarakat luar perlu tahu mengenai perkara ini. Keluarga saya perlu sedar akan hakikat ini. Begitu juga dengan diri saya sendiri. Segalanya bermula dengan diri kita.. Saya bukanlah orang yang selayaknya berbahas mengenai perkara ini dan secara jujurnya saya sendiri masih belum khatam sepenuhnya The Arrivals english version.. Alhamdulillah, kini telah ada The Arrivals versi bahasa melayu.. Ayuh, sama - sama kita jana neutron-neutron otak kita dan mula berfikir mengenainya seterusnya merancang for our next step..



~ The Arrivals Intro~




~ The Arrivals Part 1 ( bukti dari Al-Quran) ~

Nantikan episod seterusnya..

No comments: