Friday, June 4, 2010

~mind control~

The Arrivals Part 02 (Penguasaan Minda) - Malay Sub



Senjata yang mereka gunakan terhadap kita, telah pun berada di rumah kita.. Menghibur setiap ahli keluarga kita dan secara tidak langsung, mempengaruhi kehidupan kita.. Dalam kehidupan kini, manusia menghabiskan lebih banyak masa mereka dengan saluran media. Televisyen,wayang,permainan computer, internet, cerita dongeng, lagu-lagu, ia menjadi satu aspek penting dalam kehidupan manusia.. Semua ini, menyalurkan maklumat yang banyak ke dalam minda kita secara sedar ataupun tidak..

Maklumat berkenaan kemasyarakatan yang terdiri daripada pendidikan moral, dan perbezaan di antara baik dan buruk sehingga bagaimana sesebuah masyarakat dan ekonomi harus dibentuk sedang disalurkan kepada kamu tiap-tiap hari.. Media ini memainkan peranan yang penting dalam menyediakan asas untuk menentukan pandangan seseorang individu terhadap dunia ini dan segala yang wujud. Oleh itu mana-mana pihak yang menguasai maklumat ini dan media massa akan dapat mengawal dan mempengaruhi setiap populasi di bumi ini dengan cara pemikiran mereka. Dan inilah yang dilakukan oleh freemasons. Mereka menggunakan media untuk mempengaruhi manusia dengan cara pemikiran mereka. Samada secara terbuka atau tersirat. Cara yang mereka gunakan berbeza, tetapi matlamatnya tetap sama. Untuk mempengaruhi kita dengan cara pemikiran dan kepercayaan mereka sehinggakan kita menganggap mereka sebahagian dari kehidupan kita.

Bukti-buktinya amat senang dicari, kita hanya perlu mengkaji siapa yang memiliki dan menguasai media massa di dunia ini. Kita akan dapati, mereka merupakan kumpulan yang sama yang hidup dalam kumpulan rahsia. ZIONIST, LUCIFIER(penyembah syaitan), YAHUDI. Kebanyakan mereka datang dari German. Mereka menguasai industry muzik, wayang, hiburan dan bahan lucah. Hanya untuk satu tujuan iaitu mempengaruhi kamu melalui penguasaan minda!

Bolehkah sebuah masyarakat yang berfikiran bebas dididik dengan baik akan dikuasai oleh orang-orang zalim? Tidak! Jadi dengan mempengaruhi kita dengan ideology mereka, mereka telah merangka dengan baik satu pelan jahat untuk menyebarkan keruntuhan akhlak di kalangan manusia. Masyarakat yang tidak berakhlak dan tiada arah tuju lebih mudah dikuasai oleh mereka. “ seseorang yang tiada pendirian lebih mudah untuk mengikut kejahatan”. Masyarakat inilah yang sedang dibentuk oleh mereka...

Apa yang mereka lakukan?? Evolusi bintang-bintang ternama atau ‘idola’ adalah mercu utama pelan mereka. Lihat bagaimana artis-artis diagung-agungkan, ditiru, dipuja, dihargai sedemikian rupa. Hasilnya, lahirlah program-program reality tv yang mendoktrin anak-anak muda untuk menjadi sebahagian daripada hidup mereka..

~ relakah minda anda dikuasai oleh mereka??? fikir-fikirkanlah..~

No comments: